torsdag 5. juli 2007

På hytta i juli

Nå har jeg kommet til min nye familie. Det er kjempespennende med alle de store hundene som ser ut som meg! Usher, pappaen min, likte meg med en gang, men han har jeg jo møtt før da. Han følger meg overalt og passer på meg. Shika har vært litt skeptisk til meg, men nå tror jeg hun har begynt å like meg. Igår lekte hun med meg, og det var kjempegøy;-) Ozzy er litt snurt for at jeg har kommet. Han vil bare snuse på meg når jeg ikke ser på han, så av og til løper jeg etter han! Det er ganske gøy det og.. Tror det er hans måte å leke med meg på! Her kommer noen bilder av meg:


Linda hadde med en leke når hun kom etter jobb, og den er skikkelig god å leke med;-) Tror de andre er litt misunnelige på den ja. Usher prøvde å ta den, men da står vi på hver vår kant og knurrer litt!

Må passe på leken og tøffelen! Det er favorittlekene mine nå.

Skikkelig deilig hodepute er det også;-)

Ingen kommentarer: